Syndrom Dokonalého Produktu
Publikováno 11.11.2013 v 19:46 v kategorii Novinky, přečteno: 39x
Pavel Hrdlička a patří mezi ten nejúspěšnějších infopodnikatelů v čr. Všimněte si, že jsem neřekl, že patří mezi 10 nejlepších. Bude totiž velký rozdíl mezi tím být dobrý a mít výsledky. Věřím, že u nás je nemalé množství daleko chytřejších a daleko šikovnějších lidí než jsem já, avšak převážná část z nich se nedostala k tomu, aby překonala svou zónu pohodlí a šla do akce. Já jsem také musel bojovat sám se sebou, ale povedlo se mi to. Mé poslední dvě kampaně na vzdělávací program FaceMark Academy a FaceMark Online Club vygenerovaly za dva týdny prodeje více než 1.800.000 Kč a jsem opravdu nadšený z pozitivních reakcí účastníků. Ostatně podrobnosti, jak se mi to podařilo, vám řeknu již brzy v dalším videu.
Jak je možné, že lidé jako David Kirš, nebo Jiří Vokáč Čmolík dokáží vydělávat více než 10 milionů korun za jediný týden prodeje v jejich on-line kampani a přitom ostatní jen živoří. Vím, jakou vlnu emocí vzbuzují na internetu tyto dvě jména. Někdo jim závidí a nadává na ně, někdo je obviňuje, že pouze manipulují s lidmi http://owww.cz/tag/milionove-imperium/. Co, ale není možné popřít, tak jsou to zrovna profesionálně propracované a fungující kampaně. Asi si dost z Vás řekne, co Vám tady asi budu slibovat. Zase další týpek, jenž mě naslibuje miliony bez práce, dá mně falešnou naději a pak mi zkusí prodat nějaký nesmysl. Nechci nic slibovat, chci jen ukázat postup, kteří právě ti úspěšní používají. Tato strategie Davidu Kiršovi v březnu vydělala 5.3mil. Kč
Co je infopodnikání?
Infopodnikatel, někdy také zvaný plážový podnikatel, je ten, jenž pro své podnikání využije chytré nástroje, technologie (nejčastěji online), které mu podnikání automatizují do maximální míry. Infopodnikání je založeno na prodeji vynikajících informací, know-how a zkušeností (info-produktu). Infopodnikatel svým vystupování potvrzuje pozici experta ve svém oboru a taktéž si buduje důvěru. Mezi nejznámější předností plážového podnikání se stalo to, že, zásluhou online technologiím, možnost pracovat kde chcete, kdy chcete a jak chcete.